Volgers

woensdag 18 december 2013

Te laat kerst kaartje

Hallo volgers en mede bloggers ,
Allemaal weer bedankt voor de leuke reacties telkens weer.
De titel zegt het al, dit kaartje is te laat klaar om nog verstuurt te worden. Ik heb alle kaarten geschreven.
Mijn inspiratie kwam wat laat op gang, dus de meeste mensen waar ik een kaart heen stuur krijgen dit jaar geen zelf gemaakte.
Toch vond ik dit zo'n leuk model dat ik het er toch nog even bij heb gepakt.
Met dit model kun je deze maand mee doen bij krea2day.
En het is gelukt. En zelfs over het resultaat ben ik tevreden.


Het papier en de bloemetjes komen van de action.
Het 3-D plaatje komt van een heel dik blok met heel veel plaatjes van de wibra.
Het sierrandje heb ik met een mal van Noor Design nr. 6002/0260 gemaakt uit holografisch karton.
Ook wil ik dit kaartje mee laten doen bij de creatieve zebra. Daar is de uitdaging "Kerst"
En ik wil nog even vermelden dat krea2day ook een web shop heeft; http://www.krea2day.nl/
Nou ik ben in ieder geval tevreden, zelfs voor twee uitdagingen gemaakt. Dat komt bij mij niet heel vaak voor. Meestal vergeet ik dat.

Groetjes Sylvia


3 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt hoor Sylvia, dat engeltje heb ik ook nog liggen ze blijven erg mooi. Mooie kleurtjes heb je bij elkaar gezocht. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstkaart Sylvia, alvast voor volgend jaar hihihihi .......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen