Volgers

woensdag 4 december 2013

Kerstster

Hallo allemaal,
Van af nu heb ik weer wat meer tijd om te bloggen. Waar ik zo druk mee was, was met leren voor VCA basisveiligheid. Dit had ik nodig voor mijn werk. Ik heb het diploma gehaald, dus hoef ik niet meer elke dag te leren.
Dan nu over naar mijn creatie.
Het is een kerstster die ik tegen kwam op internet toen ik goolede op patroon ster.
Hier kunnen jullie h'm vinden; http://boukjesblog.blogspot.nl/2011




Het dessin papier komt van de action. Ik heb twee laagjes op elkaar geplakt, omdat dit geen dubbelzijdig bedrukt papier is. Het labeltje komt van de kruidvat
Deze creatie wil ik mee laten doen aan de challenge van dutch card lovers, Maak een creatie voor kerst, maar geen kaart. Alhoewel je deze wel tot een klein pakketje kan vouwen hoop ik dat ik mee mag doen.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Dit zijn nou van die creaties waarvan ik denk. Oef wat knap. Zou bij mij nooit een ster geworden zijn! hihi
    Erg mooi gemaakt dus, knap, en fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke kerstcreatie heb je gemaakt! Heel origineel!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen