Volgers

zaterdag 7 december 2013

Funny kerstkaartje

Hallo lieve volgers en mede bloggers,
Vandaag laat ik een kaartje zien in de traditionele kerst kleuren rood en groen.
En die ik mee wil laten doen aan uitdaging 196 van cards and scrap.
De uitdaging luidt "Funny Christmas" en op het kaartje moet deze schets te zien zijn;

Ik vond dit wel een grappig plaatje. Helaas weet ik niet meer waar ik het vandaan heb.
De cirkel heb ik uit holografisch karton geknipt. Hier staan ook kerst afbeeldingen op.
Het dessinpapier komt van de action.
De bijpassende brad en het lint waar ik het strikje mee heb gemaakt komen van de kruidvat.
 
Fijn weekend allemaal
 
Groetjes Sylvia 





8 opmerkingen:

  1. Schitterend kerstkaartje in deze traditionele kleuren Sylvia.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje!

    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel MOOI kerstkaartje Sylvia en je ster hieronder vind ik PRACHTIG.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad en funny kerst, echt een grappig kaartje. Leuk hoor. Fijne zondag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sylvia,
    Oooh wat een leuke kerstkaart, grappig plaatje, mooi papier ziet er helemaal mooi uit in de kerstkleuren..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg funny , dit kaartje Sylvia,
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart, Sylvia!!
    Bedankt voor het meedoen met deze challenge van Crads&Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Sylvia! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scraps!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen