Volgers

maandag 16 december 2013

Cadeau kaart

Hallo iedereen,

Vandaag  laat ik jullie een kaartje zien die ik heb gemaakt naar aanleiding van de facebook groep
Be Challenged.
Zij bedenken elke maand een model kaart waar iedereen dan iets moois van kan maken.
Dit is mijn uitwerking geworden.



Het dessin papier wat ik heb gebruikt is van de action en ook hier heb ik weer de leuke ticket digi's van Noor Design gebruikt.
De cadeau pas op die je op de foto ziet blijft er niet in, deze heb ik alleen even voor de foto gebruikt.(LOL)
Ook wil ik deze kaart mee laten doen aan de challenge van cards and scrap , maak een gift card houder. (kan nog net vandaag.)

Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. geweldige giftcard houder Sylvia!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig giftcard Sylvia, leuk gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke giftcard en fijn dat je mee doet met cards en scrap challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen