Volgers

maandag 30 december 2013

Cadeau label

Hallo allemaal,
Ik had gisteren nog even een cadeau label gemaakt voor aan een cadeautje die ik morgen weg ga geven. Maar dat laat ik jullie later nog zien.

Ik hoop dat de foto duidelijk genoeg is.De cijfers heb ik aan de hand van malletjes uitgeknipt en op een label geplakt. De houten hartjes en vogeltjes komen van de xenos en het rendiertje van de action.
De ticket digi's komen van Noor Design en de andere van cards and scrap. De sterretjes op ijzerdraad zaten een keer bij een kerstpakket en de tekst best wishes is een stempel.
Deze label wil ik mee laten doen aan uitdaging 199 van cards and scrap. Deze week is de uitdaging; verwerk 2014 op je creatie. 

Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Hoi hoi

    Wat een super mooi label met een hele hoop leuks erop .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label! Wat leuk hoe je 2014 in je kaart hebt verwerkt! Dank je wel voor het meedoen met de challenge op Cards&Scrap! Veel succes!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enige nieuwjaarskaart!
    Bedankt voor je deelname aan C&S.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen