Volgers

dinsdag 14 april 2015

Hoera een zoon!!!

Mijn vriendin is bevallen van een prachtige zoon en daar heb ik natuurlijk een kaart voor gemaakt.



Ik heb een trapjeskaart gemaakt, omdat daar zijn naam zo mooi op past.
De mallen die ik heb gebruikt zijn van Marianne Design en Noor Design.
M.D. Mallen NR. CR1204. NR.CR1281 en NR.LR0347.
Noor mallen NR.6003/0032 en 6002/0297.
De drie D plaatjes zijn ook van Marianne Design Romantic Nursery
De tekst digi is van cards and scrap.

Deze kaart wil ik mee laten doe aan de challenge "Favoriet" bij cards and scrap. Gebruik je favoriete stempel, stansen, stencils of ander materiaal op je kaart en vermeld erbij waarom het gebruikte materiaal tot jouw favoriete behoort.
Mijn favoriete producten zijn drie d plaatjes en hoewel ik h'm nog maar net heb de hoera tekst mal.
Op bijna al mijn kaarten komt wel een drie D plaatje. Ik vind het leuk om diepte te creëren en er zijn heel veel prachtige plaatjes te koop met bij passende mallen. In elk thema is wel een plaatje te vinden. En de hoera tekst kan je ook kwijt op heel veel kaarten.

Groetjes Sylvia 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Prachtige kaart. Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart, is ze vast erg blij mee.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supergaaf geboortekaartje is dit Sylvia!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief babykaartje Sylvia. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig wat een schattig kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen