Volgers

maandag 27 april 2015

Hartelijk gefeliciteerd

Vandaag op deze zonnige koningsdag dit verjaardags  kaartje voor een man afgemaakt.

Dit kaartje heb ik aan de hand van deze schets gemaakt;


Noor en zo


 
Het plaatje is van Dixi Craft en het dessin papier van de action.
Op dit kaartje heb ik voor het eerst gesso gebruikt. Ik zie dat veel bij anderen en dan vind ik het heel mooi, maar ik moet nog even oefenen. Ik vind het een beetje tegen vallen nu het kaartje klaar is.

Groetjes Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,
    Leuke sketch en je kaartje is hee erg leuk..je kunt het beste een klein sponsje gebruiken en de Gesso deppen..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,

    Je kaart is heel leuk geworden. Lekker stoer met het plaatje van de auto. Leuke sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldig mooie en stoere mannenkaart, hier gaat er een heel veel van genieten!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige stoere mannenkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen