Volgers

maandag 20 april 2015

Hoera 16

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt met de leuke cup cake mal van Dutch DooBaDoo.


De cijfers zijn ook met een mal van Dutch DooBaDoo gemaakt. De tekst is gemaakt met een mal van Joy/Noor Design. De rest wat ik heb gebruikt komt allemaal van de action.

Omdat ik de kleurtjes wel lekker voorjaarsachtig vind wil ik deze creatie mee laten doen bij
hobby vision en anreda. Bij beide blogs is de uitdaging voorjaar/lente.
Hoop dat jullie ook denken aan voorjaar bij het zien van deze cup cake.

Groetjes Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Jammie...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk deze cupcake kaart!! Gaaf de grote cijfers erop!! Vrolijk ook.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model,Sylvia.Mooi afgewerkt met de cijfers en de stans met de tekst.Het designpapier past superleuk bij elkaar.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave cupcake-kaart Sylvia!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen