Volgers

dinsdag 28 januari 2020

Rood/Zwart

Hallo allemaal,

Vandaag een kerstkaart in het rood met zwart.Niet helemaal mijn ding , maar toen ik deze challenge zag bij de-egel had ik gelijk bepaalde plaatjes in mijn hoofd.
Het model kaart komt van Studio Light . hier vind je hoe je de kaart maakt.
Alhoewel ik niet helemaal tevreden ben over het eind resultaat laat ik hem toch zien . Misschien dat ik later nog andere lintjes ga gebruiken, maar dit was wat ik op dit moment in huis had.

 
 
Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Leuk is dat als je meteen een idee hebt als je een uitdaging ziet! Dat maakt het al makkelijker. Dan de uitvoering nog, maar het idee hebben is al de helft!
    Hij is prachtig. Dank je wel voor het meedoen aan onze rood/zwart challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent misschien niet helemaal tevreden, ik vind hem hartstikke leuk geworden. Blij dat je toch meedoet. Bedankt dat jij je liet uitdagen door deze challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel warm en mooiiiiii
    Creatieve groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen