Volgers

zondag 5 januari 2020

De beste wensen

Hallo Allemaal,

Als eerste wil ik iedereen een goed, gezond en creatief 2020 wensen.
Mijn goede voornemen is dat ik weer wat vaker mee wil doen aan een challenge en wat meer hier op mijn blog post.

Eigenlijk was ik een beetje zat van de kerstkaarten, maar op Facebook zijn er twee groepen waar je mee kan doen aan een kerstchallenge. Dit houdt in dat je elke maand twee kerstkaarten maakt en plaatst in een album. Een mooie stok achter de deur om op tijd de kerstkaarten af te hebben.
Afgelopen jaar deed ik hier voor het eerst aan mee en dat is op zich goed bevallen, dus maar gelijk weer aan de slag gegaan.

Deze eerste kaart van het jaar heb ik gemaakt met de mooie lijn Snowy Aftenoon van Studio Light.
Op de voorkant heb ik een plaatje gebruikt uit het stansblok A5STANSBLOKSA23 en de rest versiert met de paper elements EASYSA655 en EASYSA656.


 

Het is een kaart met verschillende pocket's waar je een label/tag in kan doen.
Dit model kaart is ontworpen door Tiets Wolfard . Wil je weten hoe dit gaat hier vind je het filmpje.
Deze kaart wil ik mee laten doen bij de-egel , challege; Alles mag.


                                                              Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het leuke van kerstkaarten maken door het hele jaar is dat je aan het einde van het jaar ook andere kaartjes kunt blijven maken. Jij hebt een pracht kaartje gemaakt met leuke verrassingen. Dank je wel voor het meedoen van onze eerst uitdaging dit jaar bij de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Affiliate Money Printing Machine is ready -

    And making profit with it is as simple as 1--2--3!

    Here are the steps to make it work...

    STEP 1. Tell the system what affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add PUSH BUTTON TRAFFIC (it ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and up-sell your affiliate products for you!

    Are you ready to start making money???

    Click here to make money with the system

    BeantwoordenVerwijderen