Volgers

maandag 17 juni 2019

Gast designer

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie mijn kaartje laten zien die ik als gast designer mocht maken bij marianne design.
 Challenge 228 is deze keer ; Gebruik een Craftables of Stencil van Marleen met min drie producten van Marianne Design.


 
 
Deze kaart heb ik gemaakt met Craft stencil Present by Marleen PS8023
De achterkant heb ik zo gemaakt dat je de kaart neer kan zetten. Aan de binnenkant heb ik nog een kleine pocket gemaakt.
De mallen die ik voor deze kaart heb gebruikt ;
KJ1728 (tekst Feestje)
Collectables COL1394 (Bloemen)
Het design papier;
PK9161 ( Pretty Papers Bloc Floral Delight )
 
Ik vond het heel leuk om een keer gast designer te zijn.
Als ik meer tijd had zou ik het zeker leuk vinden omdat vaker te doen.
 
Groetjes Sylvia
 
 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten