Volgers

vrijdag 21 juni 2019

Bright Summer Days

Hallo,

Vandaag een lekker zomers kaartje. Het is eigenlijk meer een hangertje dan een kaartje.
Dit model is deze maand de challenge in de facebook groep Be challenged.
Eerst dacht ik bij het zien van deze uitdaging wat moet ik hier nou weer mee. Met wat aanpassingen heb ik dit ervan gemaakt en ben ik zeer tevreden.

Ook wil ik dit kaartje graag mee laten doen bij de-egel. challenge ; Alle vormen behalve vierkant en rechthoekig.

Materialen gebruikt op  deze kaart/hanger;
Mallen Marianne Design;
Flamingo Collectables COL1456
Toekan Collectables COL1457
Bloem en bladeren Creatables LR0478
Design papier Pretty papers bloc Floral Delight PK9161.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk Sylvia. Zomer op en top! Een hele mooie hanger heb je ervan gemaakt. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje, dat je ook als deurhanger kan gebruiken.
    Mooi zomers afgewerkt met hele leuke dingen.
    Ik kom je volgen Sylvia.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen