Volgers

maandag 18 april 2016

Nieuwe woning

Ook vandaag even twee berichtjes. Ik heb de laatste tijd best wel veel gemaakt alleen heb ik maar weinig tijd om het te laten zien en bij jullie allemaal te kijken. Toch wil ik mijn trouwe bezoekers bedanken dat ze nog steeds bij me langs komen. Ik merk doordat je veel dingen al op Facebook tegen komt ik bijna niet meer blog. Best jammer eigenlijk. Maar ja het is ook zo makkelijk, je klikt op vind ik leuk en klaar.

Dit kaartje heb ik niet voor mezelf gemaakt om te versturen, maar omdat iemand mij vroeg of ik ook verhuiskaartjes kon maken. Natuurlijk kan ik dat.

Dit kaartje wil ik mee laten doen bij; knutsels en kadootjes. challenge; "Gebruik hout op je kaart"
Het huisje en het hartje zijn van hout.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia, ben ik helemaal met je eens wat facebook betreft. En toch vind ik blog net iets persoonlijker.
    Je label is heel mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi label heb je gemaakt Sylvie, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen