Volgers

zaterdag 16 april 2016

Cadeau Doosje

Hallo allemaal,

En tijdje geleden heb ik weer eens een zogenaamd explosie doosje gemaakt.
Het blijft leuk om deze doosjes te maken. Deze keer heb ik hem voor de verjaardag van mijn oom gemaakt.


De deksel.

De binnenkant.







Op de zijkanten heb ik de gereedschap mallen van Marianne Design en de tandwieltjes van Noor Design gebruikt, plus wat touw en bloemetjes.

 
Dit doosje wil ik mee laten doen bij,
de-egel. challenge; "Cadeauverpakking of doosje"
anma creatief. challenge; "Alles behalve een kaart"

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Superleuk doosje! Ik vind em ook inspirerend: ik geloof dat ik ook maar eens zo'n leukie moet maken :-)
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig doosje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van JAcqueline

    BeantwoordenVerwijderen