Volgers

zondag 21 december 2014

Merci kerstboompjes

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie mijn merci kerstboompjes laten zien die ik heb gemaakt voor de kerstdagen en oudejaarsdag. Met de kerstdagen gaan we eten bij mijn ouders en schoonouders, dan is het altijd leuk om even een kleinigheidje mee te nemen.
De derde is voor mijn oom en tante waar we oudejaarsdag gaan oliebollen eten met de hele familie.


 

  Deze creaties wil ik mee laten doen aan de volgende challenges;
cards and scrap. Rodolph the red nosed reindeer
knutsels en kadootjes. Gebruik minstens drie kadootjes op je kaart of creatie.
anma creatief. Alles mag.

Bij deze wens ik iedereen een hele fijne kerst toe.

Groetjes Sylvia

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Superleuk gemaakt. De kerstdecoratie erop is ook mooi.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke cadeautjes heb je gemaakt, Sylvia!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, je hebt prachtige kerstboompjes met lekkere vullling gemaakt,
    ik moest even glimlachen om het plaatje, ik heb daar een Nieuwjaarskaart mee gemaakt, binnenkort op mijn blog..
    wens jou ook hele fijne kerstdagen,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kerstboompjes Sylvia, ook fijne feestdagen voor jou en je familie....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk wat een super leuke en lekkere kerstboompjes!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kadokerstboompjes heb je gemaakt! Ziet er gaaf uit.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge van K&K!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kadootjes.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van K&K en Cards & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kadootjes heb je gemaakt, het ziet er prachtig uit.
    Bedankt voor je deelname bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat zijn ze mooi de boompjes met wat lekker erin. Daar kan je alleen maar heel blij mee zijn als je dat krijgt. Leuk dat je mee doet met de challenge van K&k. gROETJES Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen