Volgers

vrijdag 19 december 2014

kerstboom kaart 2

Hallo allemaal,

Iedereen weer bedankt voor de leuke berichtjes op mijn CAS kaartjes.
Vandaag laat ik nog een kerstboom kaartje zien. Ik had meerdere van deze gemaakt, maar vergeten om op de foto te zetten.
Ik hoop dit weekend tijd te hebben om weer even bij iedereen langs te gaan.

De hertjes en de swirl zijn van Joy Crafts Noor Design. De plaatjes waren eigenlijk cadeau labels,
Maar ik heb de achterkant eraf gesneden. Zo heb je leuke plaatjes. Het dessin papier is al wat ouder en komt van de action.
Deze kaart wil ik mee laten doen aan de challenge;kerst maar anders. Denk hierbij aan een aparte vorm of niet traditionele kleuren.  Bij de creatieve zebra.

Groetjes Sylvia 




4 opmerkingen:

  1. Mooi boompje!!!
    Leuk dat j meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia,

    Mooie kerstboom kaart. Leuk die hertjes erbij.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstboom kaart.
    Leuk gevonden met die cadeau labels.
    Gezellig dat je mee doet bij De Creatieve Zebra

    Groetjes Jane DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sylvia,
    Wat een leuke kaart!
    Aparte, vorm, andere kleur, komrtom: Zeker anders dan anders dus die past heel goed bij onze challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij DCZ en succes in de trekking.
    Groetjes, Linda DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen