Volgers

zondag 16 december 2012

EKEF

Uitdaging 145 bij EKEF
"Maak een kerstgeschenkje voor je liefste buren"

. Ik heb even getwijfeld of ik hier aan mee ging doen omdat het cadeautje wat ik heb gemaakt eigenlijk een verrassing is die ik met kerst ga geven.
Maar ik heb toch maar besloten om het te doen.

Ik heb een doosje gemaakt.Het patroon hier van komt van http://www.ebbies.nl/workshops/surprise-doosje/.



Met binnen in het doosje een waxinelichtje op batterij.Het idee om zo'n lichtje te versieren heb ik van internet.
Ik weet niet meer precies waar.Dat kon ik nu zo snel niet meer terug vinden.
Maar het is eigenlijk heel simpel.
Alles wat ik heb gebruikt komt van de action.

                                                                  Groetjes Sylvia 
 

 

3 opmerkingen:

  1. Leuk kerstgeschenkje!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik je vragen of je woordverificatie uit zou willen zetten, dit scheelt veel tijd als je veel reacties achter moet laten ;)
    Alvast bedankt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief cadeautje, Sylvia. Leuk dat je mee doet bij EKEF!

    BeantwoordenVerwijderen