Volgers

vrijdag 28 december 2012

Bestelling

Mijn oom en tante hadden afgelopen weekend twee feesten waar ze heen moesten.
De broer van mijn oom was vijftig jaar getrouwd en ze moesten ook naar mijn broer die twaalf en een half jaar getrouwd waren.
Ze vroeg mij of ik daarvoor geld envelopjes wilde maken.
Ik zei natuurlijk ja.

Ik heb twee zogenaamde theelabels gemaakt.
Het idee komt van kitty franken.

Het eerste envelopje is met het thema gouden jubileum.

 Binnen in zit een geldenvelopje met daarop een tekstrondje en een label om een persoonlijke boodschap op te zetten.
 Op de buitenkant heb ik het zelfde tekstrondje gebruikt en kant en klare bloemen en een 3-d vogel en vlinder geplakt.
Het dessin papier komt weer van de action en kruidvat.

Het tweede envelopje is het zelfde model,maar dan met het thema 12'5 jaar getrouwd.
               Ook hier zit weer een geldenvelopje in een label voor persoonlijke boodschap.
        Op de voorkant heb ik een grote 3-d bloem sticker geplakt en de tekst 12'5 jaar getrouwd.

Zo dit was denk ik het laatste berichtje van dit jaar. Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling en veel goeds voor het nieuwe jaar.
                                                                  Groetjes Sylvia
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten