Volgers

zaterdag 10 oktober 2020

Herfst

 Goede morgen op deze regenachtige zaterdag.

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaatst en dat ik mee heb gedaan met een challenge. Helaas heb ik gewoon te weinig tijd voor dit soort dingen, wat ik natuurlijk heel jammer vindt.

Deze week ben ik aan de slag gegaan met het leuke wasbeertje van Marianne Design. 
Het idee voor dit kaartje kwam ik tegen op pinterest en is gemaakt door Anja Zom.



Op de achterkant heb ik de handige kaartenstandaard gebruikt. 


Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge van marianne design. 
Challenge nr. 256 " Maak een herfst kaart "
Gebruikte materialen ;
Pretty papers bloc Country Christmas PK9067
Eline's Collectables COL1472
Creatables van harte LR0625
Craftables CR1507
En van Joy Crafts Autumn Spiderweb 6002/0532

Deze kaart doet ook mee aan de challenge Herfst/Halloween bij kaartjes-inspiratie-challenges
 
                    Groetjes Sylvia

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden Sylvia. Jammer dat je niet meer tijd hebt. Het is zo leuk en ontspannend.
    Gezellig dat je meedoet met onze herfstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfst/verjaardagskaart Sylvia,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Sylvia, en bedankt dat je meedoet bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart.
    Leuk dat je meedoet bij Kic, dankjewel.
    Groetjes Nicolette GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige herfstkaart met de wasbeertjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf kaartje
    dank je wel voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Sylvia
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze schattig de wasbeertjes....
    Prachtige kaart Sylvia.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk kaartje geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "herfst challenge".
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende herfstkaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen