Volgers

donderdag 6 januari 2022

Verjaardagskaart

 Tot mijn schrik zie ik dat het al acht maanden is geleden dat ik hier iets heb laten zien. 

En ik had nog wel het voornemen dat ik wat vaker hier zou komen, maar helaas is daar geen verandering in gekomen. Mede door Facebook en tijd gebrek.

Hierdoor doe ik ook niet zo vaak meer mee met een challenge. Wat ik op zich best jammer vindt. 

Vandaag laat ik een kaart zien die ik voor de verjaardag van mijn vader heb gemaakt.

Deze wil ik graag mee laten doen bij de-egel. met de challenge ; Thema , iets dat met een A begint.

Op mijn kaart zie je een auto.




De basis van deze kaart heb ik gemaakt met een mal van DutchDooBaDoo nr. 470.713.186
Verder heb ik plaatjes gebruikt van Studio Light uit de industrial serie.
De tekst "van harte" is van Marianne Design.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor je vader, wat mooi uitgevoerd. Dank je wel voor onze 'A" uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.... hij is ontzettend leuk! Leuk dat je hem op je blog plaatst. Je vader zal er best wijs mee zijn. Dank je wel voor het meedoen aan onze A-challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen