Volgers

maandag 7 januari 2019

Winterse kaart

Hallo,

Ik wens iedereen een mooi creatief en gelukkig nieuwjaar. (Het mag nog net toch ? )

Vandaag een verjaardagskaart die ik voor mijn vader heb gemaakt in winterse sferen .
Het plaatje heb ik van pinterest. De grootte mal achter het plaatje is van Studio Light uit de serie Winter Trails. De overige plaatjes zijn ook van Studio Light.
Verder heb ik het wat bewerkt met gesso voor het sneeuw effect en hier en daar een beetje glitter.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen met de challenge ; Gebruik een tag of label als basis. bij de de-egel.

 
                                                     Fijne dag allemaal , Groeten Sylvia

1 opmerking:

  1. Mooie tag maakte je, die zal vast wel in de smaak gevallen zijn. Fijn dat je meedoet met de labeluitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen