Volgers

zaterdag 14 februari 2015

Hoera 50!!!!!

Hallo allemaal,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met een doosje te maken om een bierflesje voor een vrijgezelle man die vijftig wordt.




 De plaatjes die ik heb gebruikt zijn van studio light en een paar van internet. De 3-D plaatje zijn al wat ouder en volgens mij van Marij Rahder. De tandwieltjes zijn gemaakt met malletjes van Noor Design.
Ook heb ik er een bijpassend kaartje/label bij gemaakt.
Het doosje wil ik mee laten doen aan de volgende challenges;
hobby vision; "Alles behalve een kaart"
anma creatief; "Feest"

En het kaartje/label bij de creatieve zebra; "gebruik een voertuig op je kaart"
Hopelijk vinden jullie het weer leuk om naar te kijken, ik had in ieder geval veel plezier ervan bij het maken.

Groetjes Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan,Sylvia.Weer eens wat anders dan een ingepakte fles wijn. Mooi label.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Je hebt er een hele leuke creatie mee weten te maken. Tof gedaan. Leuk dat je meedoet met DCZ en suc6.

    grtjs
    DT DCZ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig zeg aan alle kanten een mooie creatie. Wat een werk.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan. Leuk dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen