Volgers

zaterdag 3 mei 2014

Mannenkaarten

Hallo allemaal,

Voor de tweede keer in de maand april had ik leuke post.
Deze keer was het de candy bij joy Super leuk natuurlijk weer.
Hier heb ik inmiddels een kaartje mee gemaakt voor mijn schoonvader die vandaag jarig is en erg van vissen houd.
De mallen die ik voor dit kaartje heb gebruikt zijn allemaal van Joy Crafts.
Fishing fun nr. 6002/0334 en 6002/0335
Vintage flourishes nr. 6003/0026 en 6003/0032
Cutting en embossing mal nr. 6002/0260.

Het volgende kaartje die ik jullie wil laten zien heb ik gemaakt voor een vriend die afgelopen week jarig was en timmerman van beroep is.

Voor dit kaartje heb ik allemaal mallen van Marianne Design   gebruikt.Creatables nr. LR0288 en Craftables nr. CR1246.

Ook zag ik dat ik een nieuwe volgster heb. Welkom Johanna op mijn blog.
Helaas heeft zij geen blog, mocht dit wel het geval zijn dan hoor ik dat graag.
Ik wens iedereen een fijn creatief weekend.

Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Wat een super stoere en leuke kaart heb je gemaakt,
    en nog gefeliciteerd met je schoonvader ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen