Volgers

zondag 2 februari 2014

Baby it's cold outside

Hallo allemaal,

Ik heb toch nog een kaartje gemaakt deze week.
Ik had weer eens van alles in mijn hoofd, maar het kwam niet uit mijn hadden.
Naar lang heen en weer schuiven met  verschillende soorten papier is er toch een kaartje van gekomen.

De plaatjes heb ik gevonden op internet. Het dessin papier is van een blokje van de action.
Verder heb ik gebruik gemaakt van mal nr.6002/0260 van Joy by Noor Design en het sneeuwpopje en sneeuwvlokje zijn gemaakt met mal nr.6002/2004 ook van Joy. De sneeuwvlokjes met stras steentje heb ik gemaakt door twee vierkantjes met sterretjes op elkaar te plakken. Ook met een mal van Joy nr.6002/2009.
Dit kaartje wil ik mee laten doen aan challenge # 23 Winter van hobby vision
Dit is de eerste keer dat ik daar mee doe. Ik hoop dat iedereen het weer een mooi kaartje vindt.
Iedereen weer bedankt voor het achter laten van een leuke en lieve reactie. Ik lees ze altijd met veel plezier.
Fijne zondag middag/avond nog.

Groetjes Sylvia

2 opmerkingen: