Volgers

dinsdag 21 januari 2014

Van alles wat

Hallo allemaal,
Als eerste wil ik twee nieuwe volgers van harte welkom heten op mijn blog dat zijn Erica en Marleen.
Hoop dat jullie met veel plezier vaker langs komen en ik bij jullie natuurlijk om inspiratie op te doen.

Vorige week vrijdag had ik hele leuke post van Anreda .
Dit heb ik gewonnen met de eerste challenge die zij heeft georganiseerd. Waarmee ik dat heb gewonnen vindt je hier; http://www.hobbyhoekjesylvia.blogspot.nl/2014/01/toch-nog-op-tijd-af.htmlInmiddels is daar de tweede challenge van start gegaan met het thema; Valentijn.

Tussen de kerstkaarten door had ik ook nog een geboortekaartje gemaakt voor een nichtje die een zoontje heeft gekregen.
En voor oudejaarsdag had ik voor mijn oom en tante (waar we oliebollen gingen eten) en voor mijn vriendin (waar we het oude jaar uit hebben gezeten) waxinelicht houders gemaakt van groente potjes.

De huisjes heb ik geprikt met een mal van Ornare. Toen heb ik de potjes bespoten met spuitsneeuw. Een mooi kanten lintje en een stukje lint met bolletjes eraan erom heen, mooi strikje erop met hartje eraan en klaar zijn de lichtjes.

Facebook,

Op facebook heb je een hele leuke groep, Be Challenged waar elke maand een challenge is.
Iedereen maakt dan met hetzelfde model een kaart. Het is dit keer een easelkaart in drie delen en dit is wat ik er van heb gemaakt;


  Letters/woord gepimpt.
Bij de action hebben ze hele leuke woorden van mdf  te koop, ik heb het woord home gepimpt
met het mooi papier van studio licht, wat ik ook voor de kaart hier boven heb gebruikt.
Zo nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte met waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest.
Hoop dat jullie het weer leuk vinden.

Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Je bent wel goed bezig geweest Sylvia, leuke creaties en kaarten....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke crea s gemaakt

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sylvia,
    Je hebt er niet alleen opgepimte letters opgezet zie ik, maar nog een paar prachtige creaties! Ontzettend mooi geworden, je brengt me weer op nieuwe ideeën.
    Leuk dat je mijn blog ook hebt bezocht en gelijk volger bent geworden! Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen