Volgers

zaterdag 30 november 2013

Challenge Noor Design


Op Noor Design kun je mee doen met een hele leuke challenge voor sinterklaas.
Ik wil mijn creatie die ik heb gemaakt ook mee laten doen.
Ik heb een kleine cadeau verpakking gemaakt waar ik van die kleine chocoladelettertjes in ga doen.
Helaas weet ik niet meer waar ik het patroontje vandaan heb, maar op cards and scrap vindt je net zo iets.

Op de voorkant heb ik een rozetje gemaakt met een mal van Marianne Design, Creatables LRO129.
Daar achter heb ik geweven raffia geplakt. Het tekst rondje heb ik op de computer gemaakt.
Verder heb ik nog wat plakparels gebruikt en houten vlindertjes en hartje van de xenos.
Het  labeltje  heb ik ook op de computer gemaakt met daar achter ook weer geweven raffia en een gewoon plukje raffia. Hoop dat iedereen het weer leuk vindt.

Prettig weekend allemaal en voor diegene die nu al sinterklaas vieren fijne sinterklaasavond.

Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Een MOOI Sint-kadootje Sylvia.
    Enneh.....nu moet ik de hele avond over de zak van Sinterklaas zingen ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen