Volgers

woensdag 23 oktober 2013

bij elkaar passend.

Hallo lieve volgers en mede bloggers. Ik zag dat ik alweer een volgster erbij heb. Super leuk natuurlijk. Dus bij deze welkom op mijn blog Marian.
Ik probeer altijd  om bij iedereen een berichtje achter te laten, maar de laatste tijd heb ik erg weinig tijd en komt er van het bloggen dus ook weinig terecht. Ik probeer wel mee te doen met challenges, maar ook dat lukt niet altijd om de opdracht op tijd af te krijgen.
Of ik heb te weinig inspiratie, maar dat komt misschien weer doordat ik het te druk heb met andere dingen.
 
In mijn vorige berichtje liet ik jullie een kaartje zien die ik had gemaakt voor mijn moeder.
Omdat ze niks wist voor haar verjaardag heb ik maar een verwen pakketje gemaakt.
Ik heb een dienblaadje gekocht met douchegel en deo en zeep.
Om het zeepje heb ik een doosje gemaakt van het zelfde karton als de kaart.
Het patroon van het doosje komt van http://makimo.blogspot.nl/



Toen ik de foto had genomen zag ik dat ik nog niet helemaal klaar was, dus waar het wit is heb ik ook nog dessin papier geplakt. Het raampje heb ik uit gestanst met de Crea-Nest-Lies mal no. 02. 
 
 
Ook had ik een bijpassend label gemaakt.
En zo zag het eruit in zijn geheel.

Groetjes Sylvia

3 opmerkingen:

  1. Dat zie er lekker fris uit, mooi kleuren, en een erg mooi doosje heb je gemaakt. Leuk verjaardags kadootje zo bij elkaar. Succes met de inspiratie, ja dat is als je het druk hebt, staat je hoofd meestal ergens anders naar, dan aan creatieve gedachten. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creaties.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt,ziet er gezellig uit.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen