Volgers

donderdag 1 augustus 2013

Spring kaart

Hallo allemaal,

Vandaag nog een kaartje die ik mee wil laten doen aan de uitdaging; gebruik een digi van cards and scrap, op het challengeblog http://www.cardsandscrap.nl/.

Ik had gister al een kaartje ingestuurd, maar dat was eigenlijk toeval doordat ik wel vaker digi's gebruik van hun.
Na nogmaals de regels te hebben gelezen ben ik niet tegen gekomen hoeveel kaartjes je mag insturen.
Dus ook dit kaartje wil ik mee laten doen.
Het 3-D plaatje is van Marianne Design. (Ik weet niet meer het nummer van dat vel)
De bloemen heb ik gemaakt met een embos/snij mal ook van Marianne Design  nummer LR0168.

                                                                     Groetjes Sylvia


2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Super tekst heb je gekozen.
    Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor het plaatsen van onze candy..
    ik heb even lekker gesnuffeld op je blog, om in de sfeer van je kaartje te blijven..
    Ik hou wel van de kleuren rosé en rood .
    Wij gaan nu ff vakantie vieren..
    groetjes ziezo

    BeantwoordenVerwijderen