Volgers

maandag 8 juli 2013

Gemaakt voor vrienden

Hallo iedereen,

Eindelijk kunnen we genieten van de zon. Nu hopen dat het een tijdje van dit mooie weer blijft.

Vorige week zaterdag en afgelopen zaterdag hadden we een feestje bij vrienden.
Bij de één voor hun trouwdag en dat hun huis helemaal af is en bij de ander voor verjaardagen.
En daar moest natuurlijk weer wat voor geknutseld worden.

Voor het bruidspaar heb ik een doosje/tasje gemaakt met daarin een boekje met labels.
Het tasje heb ik gemaakt met een huisjes embossingmal
De voorkant heb ik versierd met plakparels en roosjes, de tekstjes heb ik op de computer gemaakt.

De achterkant heb ik gewoon zo gelaten.

Een paar tekst labeltjes gemaakt. Het rondje is gemaakt met een stempel.

Voorkant van het boekje.

De binnenkant. Op de labels heb ik foto's van hun zelf gebruikt.
Ook het katje in de klomp is hun eigen katje.

Hier een silhouet foto van haar paard en één van de kippen. 

Op dit labeltje zit nog een extra vakje waar we geld in hadden gedaan.

En nog een foto van het geheel.
Ze vonden het prachtig en wij hebben genoten van een gezellig feest!!!!


Voor mijn andere vriendin waar we op verjaardag gingen heb ik een "explosie doosje" gemaakt met daarin een taartje.
Geen echte natuurlijk, maar gemaakt van een waxinelichtje op batterij

Op de deksel heb ik een houten bloem geplakt met daarin een roos van foam.
Het tekstje heb ik op de computer gemaakt.
De vlinder is gemaakt met een mal van Marianne Design

Op het taartje heb ik roosjes en plakparels gebruikt en een paar mini vlindertjes.
 
Ook zij was erg blij met haar cadeautje.
 
 
Groetjes Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten