Volgers

zaterdag 1 juni 2013

Notitie boekje

Hallo,

Ik zag dat ik alweer twee nieuwe volgers heb.
Welkom Anreda en Ingrid leuk dat jullie mij willen volgen.

Deze week is op het blog van cards and scrap de uitdaging "Boeken"
Ik heb hiervoor een notitie boekje gemaakt.
 De bloemen heb ik gemaakt van kranten. Voor de middelste bloem heb ik bloemetjes getekend op een krant en uitgeknipt en op elkaar geplakt. De andere twee bloemen heb ik eerst gestempeld en toen uitgeknipt en op elkaar geplakt. Voor de vlinder heb ik eerst een stukje krant op gewoon papier geplakt en toen door de cuttlebug gehaald.
De chipboard letters heb ik bewerkt met zwarte inkt (anders waren ze wel heel erg rood)en parelmoer glitterlijm.
Het dessin papier vond ik ook wel toepasselijk  met de afbeelding van een krant.
 Aan de binnenkant heb ik een vakje gemaakt waar je eventueel kassabonnetjes in kan bewaren.
Ik heb het zo gemaakt dat als het notitieboekje vol is geschreven je er weer een nieuwe in kunt schuiven.
Op het notitieboekje heb ik nog een vlinder in 3-D geplakt en papier tape.
En verder heb ik nog wat plak parels gebruikt.
 
 
Prettig weekend
Groetjes Sylvia
 

4 opmerkingen:

  1. wow
    wat onwijs leuk gedaan!
    leuk dat je meedoet met de uitdaging bij het cards & scrap challenge blog.
    groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan hoe je het thema "boeken" hebt verwerkt in je creatie.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie, Sylvia!
    En de bloemen heb je ook leuke gemaakt.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij Cards&Scrap.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi notitieblokje en leuk dat je mee doet met Cards & Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen