Volgers

woensdag 15 mei 2013

Nog meer vlinders

Zaterdag is de achtste challenge  van Don en Daisy van start gegaan.
De challenge is Vlinders.
Ik heb de digi gebruikt van Daisy die je op hun blog kunt vinden.
Ik heb eerst een pass partout gemaakt en daarom heen geembost en onder op de kaart bloemetjes geembost. De kleine vlindertjes heb ik met een ponsje gemaakt en bewerkt met glitterlijm.
Ik had ze eerst rondom eruit geponst. maar vond ze opgeplakt toch leuker.
De grote vlinder is een creatabels LR0115. Daar heb ik nog wat plakparels op geplakt.
De digi heb ik met gewone potloden ingekleurd.


                                                                 Groetjes Sylvia

2 opmerkingen:

  1. Leuk die vlindertjes met glitter, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So many butterflies, I like it :)
    Thanks so much for joining us at Don&Daisy Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen