Volgers

maandag 11 maart 2013

Verjaardagen

Zaterdagavond zijn we bij vrienden geweest. Mijn vriendin was jarig, maar ze vieren het een andere keer, maar omdat we er toch waren had ik nog een kleinigheidje meegebracht.
Een leuk doosje met papierenzakdoekjes.


Zondag (gister) was mijn neefje jarig, hij werd negen jaar en vroeg geld voor zijn verjaardag, dus had ik weer een doosje gemaakt waar een chocoladereep in past.
Omdat hij gek is op wilde dieren had ik een plaatje met zebra's gebruikt en een leeuwenkop in het tekstrondje gemaakt.
Deze week is mijn broer ook nog jarig dat vierden we ook zondag.
Voor hem had ik een boxkaart gemaakt met een 3-D afbeelding.

Aan de binnenkant staat gefeliciteerd. Dit heb ik met een stempel gedaan.

En vandaag is mijn schoonmoeder jarig. Daar heb ik deze easelkaart voor gemaakt.


 Zondag a.s. gaan we daar heen om het te vieren, dus laat ik daarna pas zien wat ik verder nog voor haar heb gemaakt.

                                                                Groetjes Sylvia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten