Volgers

zondag 24 februari 2013

Uitdaging 155

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik heb gemaakt voor de uitdaging van EKEF.

De uitdaging is gebruik vlaggetjes op je creatie.

Ik dacht dan maak ik gewoon een vlaggetje, maar toen ik bezig was viel het toch een beetje tegen.
Hebben jullie dat ook wel eens dat je iets maakt en als het klaar is je toch niet helemaal tevreden bent over de kleuren combinatie?
Ik heb toch maar besloten om h'm te plaatsen ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



 
 Het 3-D plaatje die ik heb gebruikt is al een oudje en is van Jalekro.
Verder heb ik wat bloemen en brads gebruikt.

                                                      Groetjes Sylvia

1 opmerking:

  1. Hele leuke vrolijke vlag heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen