Volgers

woensdag 14 november 2012

Waxine licht doosjes

                                    Hier zijn een aantal waxine licht doosjes die ik heb gemaakt
            Het patroon van de doosjes heb ik vansandrasscrapkaartenenfreubels.blogspot.com/


                                     Deze heb ik gemaakt voor de trouwdag van mijn ouders.
                                    Het design papier wat ik heb gebruikt komt van de action.

                                                                   De voorkant
                                                                    De binnenkant

                        Dit zomerse doosje heb ik gemaakt voor mijn schoonzusje toen ze jarig was.
                     Het papier is wederom van de action en het 3-D plaatje van Marianne Design
           Ik had ook nog een mooi bij passend envelopje gemaakt,maar die staat helaas niet op de foto.


                       Het volgende doosje heb ik zomaar gemaakt,omdat het leuk is om te maken.
                             Ook dit papier komt weer van de action en de tekstjes van internet.
De paarse bloem op de voorkant heb ik zelf gemaakt en de witte bloem komt van een lapje stof die ik nog had.
          


                Het volgende doosje is een ander formaat dan de vorigen.Hier passen zes waxine lichtjes in.

    Deze heb ik gemaakt voor mijn nicht die een open dag hadden op hun bedrijf voor de opening van een       nieuwe kippen stal
             Dit design papier komt van de kruidvat en vond ik wel toepasselijk met al die vogeltjes.
                De tekst is zelf gemaakt in Word-Art en de grote bloem heb ik ook zelf gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten